MIRA MAR

Recentebeoordeling


5 sterren uit 931 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Mira mar. Meer weten? Ontdek meer

25 jun 2026 om 21:08 Eten was erg lekker en ondanks de hitte keurig op tijd bezorgd. De bezorger was super vriendelijk. Echt respect voor de bezorgers die met deze temperaturen blijven bezorgen dat verdient extra waardering!
22 jun 2026 om 22:24 top kwam super warm en het was super lekker zeker een aanrader en dit is niet de laatste keer is dat ik hier kom
18 jun 2026 om 19:22 Heerlijk gegeten, op tijd bezorgd, grote porties en nog heerlijk warm! Aanrader!
8 jun 2026 om 19:49 Lekkeree pasta
8 jun 2026 om 11:58 Top
7 jun 2026 om 2:58 Meer als dat we besteld hadden. Alles was goddelijk lekker en service was 10/10
4 jun 2026 om 23:15 Misschien kunnen jullie ipv kleine garnaaltjes de grotere gebruiken, zou lekkerder zijn
4 jun 2026 om 19:35 Zeer slecht. Eten was koud. De friet was helemaal slap en nauwelijks gebakken. Daarnaast was mijn bestelling ook nog eens te laat bezorgd. Normaal echt beter hier. Snap er niks van
4 jun 2026 om 1:09 Bezorging was super snel en het eten was lekker !